2024
Medal er klubben sin ukentlige slagspill turnering som går gjennom hele sesongen. Tirsdager på Forus, onsdager på Solastranden. De inneholder en rekke forskjellige konkurranser både for lav hcp’ere og høy hcp’ere. Trykker du deg inn på «Medal regler» vil du finne all info angående begge medalene.

For dem som deltar både på Forus og Solastranden, har vi også en «Sammenlagt Order of Merit» konkurranse, premier er gavekort i proshop.

Order of Merit sine hovedpremier på Forus og Solastranden
– Plass på vår turen 2025 med Sola Golfklubb arrangert av Emil Aarthun
(enkeltrom tillegg vil komme utenom).

Kan en ikke delta på turen, vil plassen gå tilbake til klubben og vinneren vil motta gavekort på kr 5.000,- i proshop.

Vinn en varmepumpe, hver runde gir et lodd
Nytt av året er at ACsenteret går inn og sponser en varmepumpe. Hver registrerte medalrunde en har gjennom sesongen gir et lodd til trekningen av varmepumpen. Eksempel: Har spilt 14 runder på Solastranden og 15 runder på Forus, da har spilleren 29 stk lodd i trekningen. For mer informasjon angående varmepumpen Trykk Her.

ACsenteret