Velkommen til distriktets største golfklubb for juniorer. Vi er i underkant av 300 medlemmer under 18 år og vi har plass til enda flere!!

Visjon

Juniorgruppen har som visjon at Sola skal være den mest attraktive klubben i distriktet, og har tre hovedmålsetninger:

Skape et inkluderende og sosialt miljø rundt golf som idrett

Legge til rette for individuell spillerutvikling

Sola skal prestere i Norgeseliten både på gutte- og jentesiden

«Bestefar tok med med på golfbanen når jeg var 8 år og når jeg var 10 så var jeg bedre enn han»

«Vi har det utrolig gøy på trening»

«Klubben har en aktiv juniorkomite som arrangerer alt fra treninger, turneringer, juleverksted, pizzakvelder og uformelle samlinger med juniorer i alle aldre»

Team Sola

Vi har bygget et godt miljø rundt yngre spillere, og sett en utvikling vi kan bygge videre på. Vi har også spillere på det øverste turneringsnivået i Norge.

Ønsker å gi alle muligheten til å trene mer sammen med treningsgruppene under seg. Dette er for å skape et mer inkluderende miljø. Dette vil også være med på at alle har muligheten til å trene mer.