Hei golfer

Våre barn og ungdommer er utrolig flinke i golf – noe som resulterer i at de kvalifiserer seg til spill lokalt og nasjonalt. Vi gjør alle det vi kan for å nå disse mål – og det gledes at vi lykkes så bra. En av konsekvensene av dette er at det koster en hel del penger og sende de unge ut – og klubbens økonomi klarer ikke å dekke opp hele denne kostnad – selv om vi har egenandeler på turene som klart også bidrar.

For å hjelpe til så ikke egenandelen blir enda større – eller at vi ikke har «råd» til å reise på de turneringer vi er kvalifisert til – prøver vi nå å utføre en super dugnad som kan gi oss mye penger – for et ok dugnads oppdrag. Vi kan alle male – så vi prøver nå å tromme sammen noen gjenger som kan male anleggsbrakker – hvor vi får betalt pr malt brakke – og som kan gjøre oss i stand til å fullføre sesongen som planlagt.

Vi har fått dette dugnads oppdrag fra Bas, og det består i å male arbeidsbrakker. Inntektene gå uavkortet til Sola Juniorgruppe .

Vi får 1000.- kr pr brakke og kan male opp mot 50 STK.

Brakkene er lokalisert på Foss Eikeland , kjør Kvernlandsveien fra Ganddal, ta 2 ganger venstre når du passerer Sandnes Garn,

Kjør tilbake på sidevei og  250 m forbi Sandnes Garn og brakkene står på høyre side merket BAS

Ta på deg klær som tåler en malings flekk og gardintrapp hvis du har, da øvrig utstyr finnes på stedet.

Vi oppfordrer Juniorer 15 år eller eldre, foreldre og besteforeldre til å bidra for å støtte junior arbeidet i Sola Golfklubb

Vi kan male når vi ønsker, meld på i golfboks eller ta kontakt med Kjell Ivar Johansen mob. 92043894 eller mail kjell.johansen@lyse.net

Trenger du transport gi beskjed .

Vi har foreløpig planlagt male kvelder/dager på følgende tidspunkter:

Uke        25          26          27            28

Mandag        –          17-20     17-20      17-20

Tirsdag          –          17-20     17-20      17-20

onsdag          –          17-20     17-20      17-20

Torsdag    17-20     17-20      17-20      17-20

Lørdag      10-14      10-14     10-14      17 -20

Bruk skjema her til å melde deg på de dager som passer

Mvh

Kjell Johansen