BLI MED PÅ SCRAMBLETURNERING OG SOSIALT FOR UNGVOKSEN!!

Vi fortsetter suksessen fra i fjor og inviterer til UngVoksen-turnering lørdag den 27 mai, for de mellom 19 – 35 år.

Turneringsformen er Scramble. Arrangementet vil være på Forus, med shotgunstart kl 10. Etter turneringen vil det bli pizza og muligheten til å sosialiere med de andre som har vært med på turneringen, i Ateahallen, med quiz og premieutdeling.

Dette er et arrangement for de mellom 19 og 35 år, hvor målet er å samle denne aldersgruppen slik at man kan skape et miljø blant unge voksne, uavhengig av handikap og hvem man spiller med til vanlig.

Kom å bli med for en trivelig dag med jevnaldrende 🙂 Vi setter opp lag, og denne gangen prøver vi å blande lagene, men du kan, om du ønsker, sette opp 1 makker du vil spille med. Så blir man satt sammen med 2 til.

Maks antall deltakere: 72 stk. Greenfee for medlemmer av andre klubber enn Sola: kr 300,-

PÅMELDING HER

Det vil bli flere slike arrangement, så meld deg inn i Facebook-gruppen; Unge Voksne i Sola GK, for å holde deg oppdatert på hva som skjer!