En travel periode med bedriftsturneringer tar nå en pause til medio august.

Forus har i en periode vært delvis blokkert på dagtid, hovedsakelig på torsdager og fredager.

Våre bedriftspartnere er svært viktige og står for over 20% av klubbens inntekter. I tillegg bidrar de til omsetning i både Proshop og Sola Bistro. Vi har et unikt totaltilbud og mulighet for våre samarbeidspartnere til å samle alt fra 30 til 170 kunder, leverandører og gjester til både golfturnering, fotballgolf, golfskoler og familiedager.

Det avholdes også flere veldedighetsturneringer som bidrar med flere hundretusen til veldedige formål. Flere av disse som blir invitert til et arrangement fra våre samarbeidspartnere ender opp med å gå VTG kurs og bli medlemmer i Sola Golfklubb.

Bedriftsturneringer er innhold i samarbeidsavtaler og blir i hovedsak arrangert fra medio mai til medio juni og august/ september. Vi blokkerer ikke mer tid enn vi må og prøver å være fleksible med fletting i blokkeringsperioden. Vi takker for din forståelse og tålmodighet i disse perioder.

Sommerhilsen fra Arild – kommersiell leder i Sola Golfklubb
Spørsmål angående bedriftsavtaler og lignende kan rettes til arild@solagk.no