NGF, i samarbeid med seks golfklubber, arrangerer seks regionale Nivå 2-seminarer i golfreglene.

NGF gjør nå «kursveien» kort for mange klubber, og med høstens kurstilbud blir terskelen lav for å kunne delta (billig og kortreist).

Nivå 2 regelseminar er et to-dagers regelseminar åpent for de som har fullført Nivå 1 regelkurs på nett (Rules Academy/Level 1 online). Dette tar ikke lang tid å gå gjennom. Nivå 1 finner dere her.

Kurset er spesielt beregnet for klubbenes frivillige, tillitsvalgte, trenere og ansatte som ofte er involvert i å løse regelspørsmål, i tillegg til de som vil bli dommere.

21.- 22. oktober skal det være regelkurs på Sola GK!

Med årets kursplan ser NGF for seg både å øke regelkompetansen i klubbene, til stor nytte for klubbenes medlemmer, men også muligheten til å rekruttere flere som på sikt kan bli golfdommere.

Etter gjennomgått kurs på ovennevnte datoer, tar deltagerne en nettbasert regeltest hjemmefra. Dette for å sikre at deltagerne har fått utbytte og kunnskap fra kurset.

Etter å ha fullført Nivå 2 er man også kvalifisert til å kunne holde regelkvelder i egen klubben. I tillegg kan man være med å hjelpe til med reglene når klubben arrangerer Narvesen Tour eller andre turneringer.

Les mer om seminaret og påmelding HER

Seminaravgift pr kr 400,-