KLUBBMESTERSKAPET 2023 – 30 års edition!

Årets viktigste turnering som alle bør melde seg på!

Det er satt opp 10 klasser i årets Klubbmesterskap, som går på begge baner:

• Herre
  • Dame
  • Senior Herre
  • Senior Dame
  • Eldre Senior Herre
  • Eldre Senior Dame
  • Junior Herre
  • Junior Dame
  • HCP-klasse Herrer – Stableford
  • HCP-klasse Damer – Stableford

Runde 1 på Solastranden og Runde 2 på Forus

Klasser blir slettet om det er færre en 6 påmeldte i klassen, spilleren blir da overført til annen klasse.

Det spilles om tittelen «Klubbmester»  i klasse Herre (A-klassen)  og Dame (B-klassen).

Shotgunstart på søndag begrenses til 100 deltakere. Så ved stor påmelding lørdag, vil det bli gjennomført en Cut i klassene med over 12 deltakere. Spillere utenfor Cutgrensen når den settes vil da ikke spille på søndag.

Viktig informasjon til alle spillere i senior klassene i KM:

For en spiller i seniorklassene åpnes det anledning til spille om mestertitlene ved å gi beskjed til turneringslederen at de ønsker det. Vær oppmerksom på at da skal det spilles fra TEE 63 for Herre og TEE 51 for damer på søndag. Dersom du ønsker dette meld da fra under merknader på påmeldingen.

Vinnere i alle klasser blir premiert.

Juniorer spiller i klassene Junior OG A eller B-klassen.

Ønsker en å spille i annen klasse enn det alderen tilsier så gi beskjed til Turneringsleder eller via Golfbox. Man må slå ut fra tee-sted som annen klasse fordrer.

Startkontingent kr. 200,- betales ved påmelding.

Starttider fra kl. 09:00 på lørdag på Solastranden

Shotgunstart kl. 10:00 på søndagen på Forus

Tar forbehold om endringer i oppsett før startlister offentliggjøres.

Golfbil kan kun benyttes etter fremvisning av legeerklæring.

Etter shotgun er ferdig på Forus på søndag blir det premieutdeling for alle klassene, samt grillmat, musikk og god stemning på terrassen til Sola Bistro for de som ønsker det!

Bli med på en av årets kjekkeste turneringer!

PÅMELDING KM PUTTING

PÅMELDING KLUBBMESTERSKAPET