Da skal alle årskontingenter være fakturert og vi gleder oss til å ta fatt på årets første sesong som norges største og beste golfanlegg. Da det er første sesong så ber vi om noe forståelse hvis det har blitt sendt ut feil faktura eller om ting tar noe lenger tid enn vanlig. Det er mange flere type medlemskategorier og en må sørge for å få ting registrert korrekt.

Årskontingentene ble sendt ut på mail torsdag 01.03 og vi setter pris på om den blir lagt inn med betaling til forfall. Purring vil sendes ut i post 01.04 for fakturaer som står ubetalt, med purregebyr kr. 75,-.

Vanlige spørsmål:

1. Har ikke mottatt kontingent på mail?
  • Har du opprettet avtalegiro? Da kommer ikke faktura på mail, men legges som automatisk trekk i din nettbank?
  • Hotmail adresse? Da kan den ha havnet i søppelpost eller spamfilter. Sjekk disse og ta evt kontakt hvis du ikke finner.
  • Endret e-post? Har du byttet e-post adresse i løpet av siste år er det mulig at Golfbox og faktureringssystem hos oss ikke er oppdatert. Send oss din nye e-post.

2. Jeg har andel i Sola Golfklubb. Skal jeg betale faktura mottatt eller skal det trekkes ifra noe?

• Andelsrabatt på kr. 700,- skal være trukket fra på faktura for alle aktive medlemmer med spillerett på begge baner.
  • Differanse mellom spill på en og to baner skal også være trukket ifra på faktura. Andelen vil bli redusert tilsvarende.
  • Fakturabeløp vil dermed være lik spillerett på kun Forus, men ut ifra kategori så vil en se hvilken spillerett en har.
    • Det er her fakturasystem dessverre ikke klarer å legge inn mer informasjon og vi klarer ikke lage egen linje for type rabatter på faktura.

3. Hvordan ser jeg om det er registrert spillerett på begge baner?

• Dette kan en se ut ifra type medlemskategori og det er tre forskjellige typer:
    • Spillerett kun på Forus står da f.eks: Forus (hovedmedlem)(årlig)
    • Spillerett kun på Solastranden står da f.eks: Solastranden (hovedmedlem)(årlig)
    • Mens de med spillerett på begge baner vil det kun stå f.eks: Hovedmedlem (årlig)
  • Hvis du da f.eks har mottatt: Forus (hovedmedlem)(årlig), men ønsker spillerett på begge baner, så fyller du ut dette skjema. Du vil da få egen faktura på mellomlegget og betaler da totalt to faktura..

4. Jeg ønsker ikke å trekke differanse mellom spill på en og to baner fra andel, men ønsker å betale denne?

• Ta kontakt med administrasjon, så sender vi egen faktura på differansen. Du betaler da også mottatt faktura.

5. Jeg ønsker å betale månedlig.

• Ta kontakt med administrasjon, så sender vi deg en faktura for Januar-Mars og starter trekk fra 01.04.

Har du på andre måter fått type feil faktura eller ønsker å endre kategori eller medlemskap, så ta kontakt med Administrasjon. Husk at ved utmelding vil årets kontingent bli trukket og utmelding vil gjelde fra 31.12.2018