Det skjer mye kjekt for damene i klubben denne sesongen!

Vi starter med sesongstart og turneringen Nine & Dine. Denne er 26 april. Shotgun kl 16.30. Frammøte kl 16.00. Scramble. Kl. 18.30 har vi reservert bord på Sola Bistro. Her vil vi få servert middag med mulighet for kjøp av ønsket drikke. Vi vil ha premiering av dagens scramble konkurranse og litt informasjon om aktiviteter i sesongen. OBS! Arrangementet er for alle damer i Sola GK, uavhengig av om medlemskap kun er begrenset til Solastranden. Dersom du bare kan delta på en av delene, turneringen eller middagen, er dette også mulig.

PÅMELDING OG INFO HER

Deretter skal det være en felles Scrambleturnering med de andre klubbene i nærområdet; Sola, Stavanger, Sandnes og Jæren – og vi er første man ut med Scramble-turnering den 7 mai!

Shotgunstart kl. 0900 på banen vår på Forus. Møt opp i god tid, senest kl. 0830. Alle fire spiller på samme lag. Alle slår hver sin ball fra teested, deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne i valgfri rekkefølge innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag. Slik fortsetter det. På green plasseres ballene på samme punkt som valgt besteball. Alle på laget ma ha minimum to gyldige slag.

Vi setter sammen spillere fra minst to forskjellige klubber, og setter sammen lag som har mest mulig likt samlet hcp.

Startkontingent kr. 150,-. Greenfee for gjestespillere kr. 300,-. Premieutdeling, kaffe og vaffel etter endt spill 🙂

PÅMELDING OG INFO HER

Damekomiteen ønsker også få med damene til en tur til Haugesund, på dametur fra lørdag 2.09 til søndag 3.09!

Vi har fått flighter på to golfbaner: Haugaland GK, Sveio. Lørdag kl 12:00 – greenfee kr 400,- pr stk. Nordvegen GK, Torvastad. Søndag kl 11:00 – greenfee kr 300,- pr stk. Mulighet for golfbil begge plasser. Greenfee betales direkte til klubbene.

Hotellovernatting på Clarion Hotel Amanda i Haugesund: 890,- for et enkeltrom, 1090,- for et dobbeltrom. Prisen inkluderer frokost, fika (kaffe og kake) og kveldsmat. For å booke hotellrom, ringer dere hotellet og bruker denne koden når dere booker: 1027GR010169. Nummeret til hotellet er: 52 80 82 00

Påmeldingsfrist er 31 mai. Det er begrenset antall plasser, og første dame til mølla!!

PÅMELDING OG INFO HER

Foruten dette, er det også planlagt den årlige FAB.Lounge-turneringen lørdag 10 juni. Her vil påmelding komme snart! Det vil også bli Ladies Golf Hour gjennom sesongen, samt Damegolf hver mandag!

Husk å melde dere inn i Facebookgruppen damene har; Sola GK Damer. Bli medlem – så får du infoen med en gang, rett på telefonen.

Damekomiteen gleder seg veldig til å arrangere masse kjekt for damene i Sola Golfklubb!