Jan Inge Strand er ansatt som trener fra 01.03.2021. Mange kjenner nok Jan Inge fra før da han tidligere jobbet i Sola Proshop og har drevet Proshop på Stavanger GK.

NGF har nylig lansert en ny satsing på trenerutdanning (les mer på Norsk Golf), og Jan Inge vil gå dette løpet. Han har allerede Trener 1 utdanning og starter nå på Trener 2 utdanning. Jan Inge vil få ansvaret for VTG kurs og ivaretakelse av nybegynnere og tidligere kursdeltakere. I tillegg vil han være trener for flere junior grupper i samarbeid med Henning.

Når han ikke er ute og har kurs eller gruppetreninger så vil Jan Inge være å finne i Proshop på Solastranden og vil i tillegg tilby Custom fitting og enkle køllereparasjoner. Vi styrker dermed satsingen på Solastranden i god tid før nytt klubbhus står klar.

Om ikke det var nok så vil Jan Inge også engasjere seg i en nyopprettet Ung Voksen Komite som skal tilrettelegge aktiviteter, treninger, turneringer og sosiale arrangement for aldersgruppen 20-40, tilsvarende som hhv damekomite, seniorkomite og juniorkomite.

Vi ønsker Jan Inge velkommen tilbake i Sola Golfklubb og ser frem til et økt tilbud for våre medlemmer