Velkommen til Innendørssesongen 🙂

Ã…pningstider i hallen er som tidligere fra kl. 07 – 23.

Booking av simulatorer gjøres i Golfbox og en kan booke flere timer samtidig. (En må booke på Golfbox via nettside og ikke app, da app ikke fungerer enn så lenge på simulatorbooking)

Det er nå over 50 baner tilgjengelig og flere baner er like, slik at en f.eks kan ha turnering på samme bane på flere simulatorer samtidig. Se liste over baner her. Ny software med bedre grafikk er også tilgjengelig på alle simulatorer. En velger da FSX Play istedet for FSX2020. (Noen færre baner i FSXplay enn så lenge, men disse blir oppdatert fortløpende og alle baner i FSX2020 vil overføres til FSXplay)

Ateahallen vil i år være betjent daglig slik at alle som trenger det kan få hjelp til å prøve simulatorene:

• Betjening vil være tilstede fra ca kl. 10-18 i ukedagene
  • Fra kl. 10-15 bÃ¥de lørdag og søndag

Barstolene er erstattet med sofa og loungestoler samt det er flere grønne planter inne.

Døren inn til Sola Bistro står åpen og hele meny er tilgjengelig. Egne ringeklokker er montert på hver bås hvis en ønsker servering

Sofa og loungstoler i «hagestuen» med underholdning pÃ¥ TV og eget dartbrett.

Det vil være flere turneringer, treninger og konkurranser i løpet av vinteren, men allerede nÃ¥ ligger det konkurranser klar og du finner dem ved Ã¥ velge «Compete» i hovedmeny. (Disse forutsetter at du har eller oppretter en FSXlive konto. Dette kan du gjøre direkte i simulatoren eller pÃ¥ forhÃ¥nd her) Det koster ikke noe Ã¥ delta og du kan f.eks delta hvis du har mer tid igjen eller til oppvarming før en runde pÃ¥ simulatorene.

1. Closest to pin 2022 (Leaderboard)
    1. Hull 4 p̴ Innisbrook, 144 meter Р3 sjanser
  2. Desemberturnering 9 hull (Leaderboard)
    1. Spill første 9 hull pÃ¥ Firestone – Akron. Resultatet blir lagret. Kun 1 sjanse
  3. Skills challenge – Easy (Leaderboard)
    1. Diverse øvelser fra forskjellige lengder
  4. Par 3 turnering 2022 (Leaderboard)
    1. Spiller kun Par 3 hullene på Broken Tree (4 hull). Her har du 2 sjanser
  5. Longest Drive 2022 (Leaderboard)
    1. Hull 11 pÃ¥ Congressional – 470 meter – 3 forsøk

I tillegg har det blitt rimeligere for medlemmer og koster nå kun kr. 150,- før kl. 14 og kr. 250,- etter kl. 14 og i helgene. Klippekort er også tilgjengelig.

Driving range har nå fått nytt bilde en kan slå på. (Her er det også er gjemt 15 ting som ikke hører hjemme. Finner du alle?)

I vinter vil det også bli satt opp forskjellige treninger og kurs innendørs. Lunchtreninger er mandager med forskjellige tema. Følg med i Golfbox og meld deg på da disse vil ha begrensede plasser.

P̴melding til ̴rets Callaway vinterliga er ogs̴ ̴pnet! Denne foreg̴r gjennom hele sesongen! P̴melding her РSpiller 2manns scramble p̴ 5 forskjellige baner. Deltakere her f̴r ogs̴ tilbud om rimeligere simulatorleie for vinterligaen.

For nybegynnere settes det også opp gratis medlemstrening hver torsdag mellom kl. 17-18. Også her vil påmelding skje i Golfbox med begrensede plasser.

Ateahallen passer for alle og du trenger ikke være medlem eller å prøvd golf tidligere. Så bruk medlemsfordel, book en time, og inviter de du ønsker 🙂 Velkommen skal du være!!