I helgen ble det arrangert Golfforum av Norges Golfforbund! Der var André og Ane på plass som representanter fra Sola Golfklubb. Dette var en spennende helg fylt med interessante temaer, foredrag og diskusjoner.

Den røde tråden gjennom hele helgen var hvordan den nye golfhverdagen ser ut og hvordan GolfNorge skal gjøre denne enda bedre, både for klubb og for medlemmer i tiden som kommer. Andrè og Ane var begge på scenen på fredag. I denne seksjonen handlet det om frivillighet og Andrè og Ane, sammen med Mona fra Jæren Golfklubb, diskuterte og forklarte hvordan vi kan satse på økt frivillighet som en ressurs for klubben for å skape mer aktivitet og miljø.

Ellers var det flere interessante foredrag som inneholdt mye bra, som vi tar med oss tilbake til Sola, og skal bruke i vårt arbeid med å gjøre Sola Golfklubb enda bedre for medlemmene våre!

Om du har lyst til å se hva som ble presentert, finner du alle presentasjonene her.

Vi takker Golfforbundet og de andre klubbene som var representert for en innholdsrik helg!