• Sola Golfklubb har IKKE sendt ut noen faktura idag 14.12. Så har du mottatt denne, så slett!
  • Sola Golfklubb did NOT send out an invoice today, so if you have received this, DELETE and DON’T PAY

Privatkunder har fått faktura på kr. 1.223,75 med forfallsdato idag 14.12. Også bedriftskunder har mottatt faktura med forskjellige beløp.

Regning ser ut til å være sendt via firma Sendregning.no som Sola Golfklubb brukte som fakturaleverandør i 2016. Vi jobber med å finne ut hvordan de har fått tilgang til gamle kundelister.

Konto tilhører DNB og de jobber med å få sperret denne i tilfelle noen betaler mottatt faktura.

Politi har også blitt kontaktet og jobber med saken.

Kreditnota har blitt sendt ut for å korrigere disse fiktive faktura og en kan også se vekk ifra denne.

Vi håper inderlig at ingen av våre medlemmer har betalt denne faktura og at vi finner ut hvem som har sendt ut disse.

Slik ser faktura ut: