Norgesmesterskapet 2018

Funksjonærer

Som arrangør av NM har vi et stort behov for frivillige som skal tilrettelegge for spillere, trenere, gjester, dommere, publikum osv. Meld deg på om du har mulighet til å bli med enten alle dager eller bare en dag. Vi trenger folk til mange forskjellige oppgaver: Startere, scoremottak, forecaddies, Serviceverter, teknisk ansvarlig, media ansvarlig, PR, Markedsføring, Fotografer, sosiale medier, Snapchat ansvarlig og masse annet. Kom gjerne også med ønsker om det er noe spesielt du ønsker å bidra med. Meld deg på her – så vil alle bli kontaktet og avholdt et felles funksjonærmøte. Har du ikke mulighet til å være tilstede under selve NM har du kanskje mulighet til å være med på dugnadene i forkant.

Dugnad

I forkant av NM så trenger vi din hjelp for å gjøre banen klar. Vi ønsker at banen og klubbhuset skal fremstå på sitt aller beste denne uken og trenger gjerne også innspill på hva du synes vi bør gjøre. Men dugnadsoppgaver kan være f.eks plukke knekt tees fra teeboks, klippe trær og busker, fjerne steiner fra bunkere, blåse løv og gress vekk fra banen, planting av blomster, luking, fylle på bark, vasking, maling, fikse nedslagsmerker, fjerne sneiper, legge på plass torv, fikse gobex automater mm..
Vi har satt opp felles dugnad onsdag 01.08 kl 18:00 og mandag 06.08 kl 17:00
Meld deg på en eller begge her

NM shotgun for alle – søndag

Finaledagen av NM er søndag 12 august og en antar at lederballen kommer inn litt før kl. 15. Like etter vinner har blitt kåret så inviterer vi medlemmer til å bli med i en NM Shotgun. Vi har da en klasse som spiller fra NM Tees og en klasse fra vanlige Klubbtees. Bli med og opplev NM banen med perfekte forhold, raskere greener og sammenlign score med de beste. Påmelding i Golfbox.