Åpning av golfbanene!

Banen på Solastranden åpner i dag torsdag 2. april og banen på Forus i morgen fredag 3.april.

Det er mulig å booke starttid fra klokken 09.00 av hensyn til banemannskapet som daglig klargjør banene for oss.

Onsdag 1.april informerte Helsedirektoratet at det nå kan tilrettelegges for og utøves idrettsaktivitet så lenge man holder seg innenfor de generelle anbefalinger for forebygging av smitte. Vennligst les disse før du ankommer anleggene.

NGFs retningslinjer for å begrense smitte ved bruk av golfanlegg

Dette er virkelig en gladnyhet for oss, medlemmer av Norges flotteste golfanlegg. Det er i første omgang banene som åpner for tilrettelagt spill. Klubben jobber fortløpende med hvordan vi kan åpne videre tilbud som instruksjon, range, proshop, klubbhus, osv.

Toalettene og tilgang til å fylle vann er stengt ned på banen så husk å ta med mat og drikke. Søppelspann er stengt så søppel kan ikke kastes på anlegget.

Viktigst av alt; ta med smilet og gode venner, «nå kan vi endelig spille golf igjen»!