Forrige lørdag ble det arrangert en Scrambleturnering for Unge Voksne! Med 70 påmeldte var det tydelig at dette har vært savnet. Det var meldt nokså ymse vær, men værgudene snudde og ga oss sol og nydelig høstvær.

Turneringen gikk veldig bra, og det ble spilt 18 hulls Scramble med 4 på hvert lag. Vi fikk sett flotte slag med musikk på høyttaleren rundt omkring på banen. Det var i tillegg ekstra konkurranse med Longest Drive og Closest To Pin, hvor premien for å vinne var en weekend med lån av bilen Nissan Ariya fra Ålgårds Auto!

Vi gratulerer vinnerne av turneringen, som fikk gavekort på iSushi på 500 kr, samt 25 rangebøtter hver; Tor Yung Svendsen, Marcel Balm, Joar Langeland og Martin Schøpwinkel!!

Etter turneringen var det duket for mat, og vi var så heldige å få sponset pizza av Ålgårds Auto, så da ble det god mat på hele gjengen i ATEA-hallen. Her var det også sosialisering, hvor deltakerne kunne spille simulatorgolf og kose seg hele kvelden. Etter endt simulatorgolf og pizzaspising, ble det felles tur til byen for de som ville.

Det ble en kjempekjekk dag for de 70 påmeldte! Dette fristet til gjentakelse for samtlige, så det planlegges mer aktivitet fremover for denne aldersgruppen. For mer informasjon og mulighet for å bli kjent med medlemmer i samme aldersgruppe, anbefales det å bli medlem av Facebook-gruppen: Unge Voksne i Sola GK.