Våre nye medlemskort har dessverre blitt noe forsinket og har antatt levering i uke 17.

Automat vil forhåpentligvis bli installert på Solastranden i løpet av helgen 14-15 april. Tidligere medlemmer på Forus vil da kunne bekrefte sin starttid i automat. Når nye medlemskort er på plass vil alle kunne bekrefte sin starttid i automaten som installeres på veggen ved Driving range.

På medlemskortet kan en også laste opp baller på driving range og vil fungere både på Forus og på Solastranden.

Ved spill på Forus fungerer medlemskortet også som elektronisk scorekort på banen og gir tilgang til garderober og Golfstue.

Vi vil i år også ha mulighet til å utstede medlemskortene i Proshop umiddelbart (mot tidligere at de måtte bestilles og sendes i post).

Beklager forsinkelsen på disse, men håper at både automater og medlemskort er på plass før begge baner er åpne for spill.