Dugnad på Solastranden.

Det blev avhold dugnad på Solastranden lørdag 30.03.

Til tross for dårlig vær var det mange som stilte til innsats. Og for en gjeng! Bare glade og arbeidsvillige personer som ønsket å ta i ett tak for golfklubb. Ikke vanskelig å være «Dugnads general» med så mye godt folk og nesten alle oppgavene på listen ble tikket av.

På banen er det kun litt vasking av benker som gjenstår og så er det snekkeri arbeid på Tim’s bod men alt annet er klart.. helt fantastisk!!!!

På vegner av Sola Golfklubb vil jeg si TUSEN TAKK til alle som trosset været og stilte opp og én spesiell takk til Berit Reimers som nok en gang serverte fantastisk god hjemmelaget fiske & kjøtt suppe + hjemmebakt brød – det gjorde godt i kalde kropper etter en dag ute i regnet.

Mvh Rodney.

Inger Marie har dokumentert innsatsen med foto, se nedenfor. Ingen nevnt og ingen glemt.
Klikk på bildet, så kommer det opp i stort format.