Du kan nå vinne en drømmehelg hos Sola Golfklubb for deg og 3 av dine venner!

Det eneste du trenger å gjøre er å skrive i kommentarfeltet på Facebook hvilke tre venner du ønsker å ta med deg, så er du med i trekningen!

Gå til vår Facebook side eller Instagram (@sola.golfklubb) og bli med!

Premien kan benyttes hele året, så datoen setter du selv. Sola Golfklubb har spillegaranti, som gjør at du alltid vil kunne finne en starttid på en av våre baner. Er den ene banen stengt for turnering/vedlikehold etc, så vil den andre banen være åpen med starttider. Solastranden har Norges lengeste golfsesong og kan ha åpne greener hele året. Mesterskapsbanen på Forus er rangert som #55 av over 1000 baner i hele Norden av Golf digest.

Klubben ordner med ønskede starttider på begge baner. Velg selv om dere ønsker å spille begge baner på samme dag, eller f.eks 18 hull lørdag og 18 hull søndag. Begge runder inkluderer selvfølgelig også 2 golfbuggies fra Sola Proshop.

Sola Bistro holder til i Sola Golfklubb sitt klubbhus på Forus og tilbyr middag til dere alle fire i nydelige omgivelser og fantastisk mat. Se mer på www.solabistro.no

Overnatting (to dobbelrom inkludert frokost) ordner vi også hos en av våre tre samarbeidshoteller, les mer om disse her.

Premien må brukes samlet. Dvs f.eks spill kan skje samme dag eller 18 hull på lørdag og 18 hull på søndag, med overnatting i mellom. Med middag på Sola Bistro (drikke ikke inkludert) enten lørdag eller søndag. En kan ikke dele premien opp og bruke hhv overnatting/middag/greenfee forskjellig.

*Konkurransen avsluttes 2 juli*

Lykke til!