Lørdag 13.11 kl. 10 ble det nye klubbhuset på Solastranden åpnet 🙂

Bjørn Fallentin, leder av byggekomite ønsket velkommen og takket entreprenør Rygehus, alle frivillige og ansatte som har lagt inn en fantastisk innsats for å få dette ferdig. Han takket også medlemmer som har stemt dette frem og at finansiering ble enstemmig vedtatt på årsmøtet. Han gav ordet videre til ordfører Tom Henning Slethei som gratulerte klubben med nytt klubbhus og stod for den offisielle åpningen. Han overakk så klubbhuset til daglig leder Andre Mortensen som inviterte alle fremmøtte inn til kaffe og kaker.

Etter åpning ble det gjennomført en shotgun turnering med over 120 deltakere og det var premieutdeling i det nye klubbhuset etter endt turnering.

Vi ønsker alle velkommen inn og ser frem til mange gode år i nytt klubbhus. Se bilder fra åpningen under: