Velkommen til årets Equinor Open på Solastranden, lørdag 30.04.

Starttider fra kl. 09:00

Påmelding i Golfbox

TURNERINGSINFO

Turneringen er en turnering for Equinor, medlemmer fra Sola Golfklubb, men er også åpen for gjestespillere.
Equinor  har reservert et antall plasser i turneringen, men til forskjell fra tidligere år skal også Equinors deltakere melde seg på direkte i Golfbox.
Startkontigent er NOK 100.  Gjestespillere (ikke ansatte Equinor og ikke medlemmer av Sola gk) betaler greenfee på NOK 350,-

Maks antall deltagere er 120 Turneringen har venteliste prioritert etter «først til mølla» prinsippet.

Turneringen har 3 klasser – Damer, Herrer (fordeles på to like store hcp grupper ca hcp <15,0 og Herrer >15.1). Max handicap i alle klasser er 36,0

Ved lik score avgjøres plasseringer etter laveste spillehandicap, siste 18, siste 9, siste 6, siste 3 og siste hull. Deretter laveste Hcp.

Turneringen har starttider fra kl 09:00. Registrering i god tid.

Registrering og betaling av startkontigent og evt greenfee gjøres i Solastranden Proshop. En kan også forhåndsbetale ved påmelding