Bli med til Dubai og opplev finaledagen av Dubai Desert Classic på Emirates Golfclub.

Tirsdag 24.01 til tirsdag 31.01 – 2023

I tillegg til turnering hvor forhåpentligvis Viktor Hovland skal forsvare seieren fra 2022 så skal vi spille på de beste banene som landet har å by på.

• Els Club
  • Trump International
  • Jumeirah Golf Estates
  • Emirates Golf Club – Faldo Course
  • Dubai Creek Golf & Yacht Club

Syv netter på JA Resort, Lake View Hotel (5 stjerner) inkludert frokost, transport og greenfee er inkludert i prisen. Fly kommer utenom og bestilles selv.

Se hele invitasjon og mer informasjon om turen her

Forslag til fly pr 29.04 kan være:

• Avreise tirsdag 24 januar klokken 14.10 fra OSL – Lander i Dubai 23.45
  • Hjemreise tirsdag 31 januar 07.45 fra Dubai – lander i Oslo klokken 12.00
  • Tilknyttede fly fra Stavanger skulle være veldig greit med disse tidene.
  • Pris til Dubai T/R akkurat nå er ca kr 6.000 med golfbag. Det er en god pris.
  • Flyselskapet er Emirates

For de som ønsker å se flere dager på Dubai Desert Classic, så er det også mulig å få til. Golftraveller kan tilpasse de enkeltes ønsker.

• Pris med dobbelromrom Euro 2.425,- (tilsvarer ca kr. 23.870,-)
  • Pris med enkeltrom, Euro 3.295,- (tilsvarer ca kr.  32.434,-)

Vi har maksimalt 15 plasser og påmelding med førstemann til mølla. Meld din interesse til andre@solagk.no innen 13.05. Bindende påmelding vil så gjøres når en skal betale depositum. Noterer påmelding etter førstemann til mølla prinsipp ved stor interesse.